donderdag, april 27, 2006

Wie is...de mol?

Morgenavond is het weer zover. Wie is...de mol? op Nederland 2. Vorig jaar heb ik met veel plezier gekeken (Grotendeels door de gelweldige mol in de persoon van Yvon Jaspers). En ook dit jaar volg ik het met veel plezier. Het is echter wel pijnlijk om te beseffen dat Frederique onlangs is overleden, terwijl ze zo vrolijk en enthousiast door het spel loopt.



Morgen wordt bekend welke 3 kandidaten naar de finale gaan. Ik had mijn geld gezet op Toine of Frederique als mol. Toine moest de vorige keer vertrekken en ik weet vrijwel zeker dat hij compleet op Frederique als mol zat. Wat dus onjuist is. Ik weet het even niet meer. De mol kan nog Peggy, Roderick of Malouska zijn.



Als ik dan toch moet kiezen ga ik toch voor Roderick als mol. Al nam hij dan wel een risico door in het begin apart te gaan met de dansopdracht. Peggy kan het natuurlijk ook zijn. Een natuurlijke onruststoker is een goed mol. Als het Malouska zou zijn, zou ik het echt heel knap vinden. Dan heeft ze het echt heel goed gedaan. Nee ik ga toch voor Roderick. Al weet ik niet zo goed waarom. Wie had er ook al weer geen zonnebril op toen alle andere kandidaten dat wel hadden.... ?

1 opmerking:

Anoniem zei

Geinig, ik dacht roderick of Frederique. Heb het dagboek van de mol gelezen. Er stond in soms is het makkelijk lang te zijn, vandaar dat ik meteen vanaf het begin Roderick verdacht.

Wie weet.