woensdag, april 19, 2006

Update: cappucino pads

De oplettende lezer weet dat woensdagavond mijn boodschappenavond is. En toen ik vanavond in de winkel stond moest ik echt op zoek naar de cappucino pads. Helaas, de vakken waren er wel maar ze waren leeg en verlaten. Hopelijk heb ik volgende week meer geluk en kan ik jullie meer vertellen over mijn eerste ervaringen. Grappig is dus: het product bestaat alleen zijn ze daar op de website nog niet achter...

p.s. Met efteling stickers plakken heb ik geen problemen. Zeker als ze de reclame's zo leuk maken. Wellicht kan mijn zus meer vertellen over doe meesterlijke auteur :)

2 opmerkingen:

Linda zei

Ik ga ook al aan het sparen!

Linda zei

Ja, die man ken ik wel: Harry Piekema, acteur, geeft ook workshops
Grappige discussie:
http://66.249.93.104/search?q=cache:8tIfl8Z8w-IJ:www.tvreclames.nl/reclames/501+harry+piekema&hl=nl&gl=nl&ct=clnk&cd=2

Hij is inderdaad een geweldige man. Net zo leuk in het echt als in die reclame.
Leuke kop, leuke uitstraling inderdaad.