woensdag, april 19, 2006

Nescafe cappucino pads

De afgelopen tijd hoor en zie ik steeds weer reclame over nescafe cappucino pads. Of eigenlijk reclame over dat ze bij nescafe op zoek zijn naar mensen die reclame willen maken voor hun pads. En als ik dan kijk op hun website wordt ik daar niets wijzer van. Helemaal niets is er terug te vinden over de pads. En dat vind ik jammer. Ik ben heel tevreden over de T-pads en ik zou graag de cappucino pads proberen.



Nou ja graag... Eigenlijk vind ik cappucino een beetje laf. Je pakt een heerlijk kopje koffie. Lekker aroma, beetje bitter van smaak en dan je gooi er zoveel opgeklopte melk in dat de smaak weg is. Het resultaat drink je op, puur voor de caffeïne. Beetje laf, je doet toch ook geen water bij je wijn? Behalve dan spreekwoordelijk? Mijn vriendin drinkt graag cappucino en ze wil de pads wel heel graag proberen. Na een zoektocht op internet ondervond ik dat douwe egberts in Duitsland al koffie pads levert.




Maar nu komen wel een aantal vragen op: waarom levert Douwe Egberts in Duitsland wel cappucino pads? en zitten er op Duitse pads ook spaarpunten?
Waarom maakt Nescafe reclame voor hun pads terwijl er niks over te vinden is op hun site? Ik zie twee opties:

  • Ze hebben de site niet bijgewerkt of weten niet eens dat mensen via de site deze informatie willen zoeken.

  • Ze doen mee met de hype en zijn een viral marketing campagne gestart voor hun pads


Ruben zeg jij het maar!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hi Hans,

Ik heb ze thuis liggen de cappucino pads van nescafe. 8 pads voor 2,10 euro. Krijg je 8 pads en 8 zakjes die je tijdens het zetten erbij moet gooien en dan roeren. Ik vind het niet echt speciaal. Hopelijk heeft senseo ze wel in 1 pad zitten en niet een speciaal zakje voor de melk.

Groeten
Gerie