dinsdag, april 04, 2006

Koffie met gebak! (koffie zelf meenemen)

Zo, de tweede week van mijn welverdiende vakantie is ingegaan. En ik maak zo weinig mee dat ik niks heb om over te bloggen. Ik kan wel vertellen dat ik gisteren pas om 11:00 uur wakkerwas. Dat al mijn holten volgelopen zijn en ik tijdelijk aan één oor doof ben. Maar daar kan ik echt geen posts mee blijven vullen. Daarom is deze blog deze dagen op halve kracht. Niet getreurd, binnenkort heb ik vast interressantere dagen :)

Tot die tijd vul ik mijn dagen achter de computer en met koffie. Het verschil met werken? Thuis komt de koffie uit de Senseo. Op het werk uit een ander automaat. Alleen ben ik bijna door de pads heen. Dat wordt toch thee binnenkort (Gelukkig heb ik nog wel t-pads in huis). Of ik moet toch naar buiten. Maar ik ben vandaag al buiten geweest. Moeilijk moeilijk moeilijk.

Het huis al uitgeweest? Nepnerd! ja ik beken, maar het was voor een goed doel: ok ben namelijk gebak wezen bestellen. Mijn oud-collega's die dadelijk weer mijn collega's worden hebben bij mijn afscheid namelijk flink uitgepakt met cadeau's en dan is het toch een beetje lullig als je krap vijf maanden later weer op de stoep staat. Dan voel je toch een beetje bekocht. Dus dan doe je het enige juiste: ze zo volstoppen dat ze niks meer kunnen zeggen ;) Dus oud-oud collega's eet morgenvroeg een boterham minder, rond een uur of tien staat er gebak voor jullie in de huiskamer. Koffie zelf meenemen (de pads zijn op.. )

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik ben bang dat we ook een voetbal moeten eisen Hans, want de vorige is inmiddels gestolen;-) Tot zo, de koffie staat klaar :-)