maandag, april 10, 2006

Ik hoor er weer bij

Sinds vandaag ben ik niet meer werkloos. Ik hoor er weer bij! Ook mag ik mijn oud-collega's weer collega's noemen. Toch is het wel raar zo'n 1e dag weer terug op je oude plek. Zeker omdat het ook een nieuwe functie is.

Mijn eerste dag begon goed. Door problemen bij de hosting provider waren alle sites van onze klanten niet bereikbaar. En dat leverde nogal wat telefoontjes op. Mijn collega , die de telefoon opneemt, heeft het allemaal heel netjes opgelost. Namen noteren, mensen terugbellen wanneer er nieuwe informatie is etc. Echt heel netjes.

De meeste mensen waren ook blij me te zien. Verder heb ik weinig meer gedaan dan mijn pc installeren en in te lezen in de materie. Hopelijk is morgen spannender :)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hans, rustig aan he.... je zit nog in je proeftijd. ;)

Anoniem zei

De meeste mensen waren ook blij me te zien. Vertel op!