dinsdag, april 11, 2006

Spannend

Na twee weken vakantie heb ik nog wat moeite om in het werkritme te komen van op tijd opstaan. Maar dat zal de komende tijd nog wel veranderen. Ik gaf gisteren al aan dat ik hoopte dat het vandaag spannender zou zijn. Echt spannend was het niet, dus dan moet je het spannend maken voor jezelf. Het spannendste wat ik vandaag ga doen? Kijken of ik det verhaal af kan typen voordat de accu van mijn laptop leeg is.

Vandaag ben ik vooral bezig geweest met administratief werk. Gegevens bij elkaar zoeken ordenen en op een centrale plek opslaan. Gelukkig had mijn collega al wat voorwerk gedaan. Waar ik haar erg dankbaar voor ben :). Daarnaast probeer ik zo goed mogelijk een begin neer te zetten. En dat werkt het beste met harde deadlines is mijn ervaring.

Zo wil ik het basis proces 1 Mei operationeel hebben. Dat we in ieder geval een start kunnen maken. Het super proces en de geweldige efficiente oplossing komen daarna wel. Eerst maar eens aan het werk. En daarvoor moet ik veel met mensen praten. Afspraken maken, Software uitproberen, en nog meer met mensen praten. Ik ben vandaag zo druk geweest met alles dat ik geen tijd heb gehad voor mijn dagelijkse websites. Nog maar 10 minuten om alles te bekijken! Ik moet opschieten!

Geen opmerkingen: