maandag, februari 20, 2006

Witte rook

De kogel is door de kerk, de knoop is doorgehakt. Zoals jullie weten was ik op zoek naar een andere baan. En die heb ik gevonden. Ik ga weer werken bij mijn vorige werkgever. Ze wilden me nog terug hebben, gelukkig ;). En ik wil ook graag terug. Stiekem miste ik ze toch wel, mijn oud collega's.



Ik ga Support en Beheer doen. Even niet meer programmeren in project verband. En ik heb er heel veel zin in! Ik heb een duidelijk beeld hoe Support en Beheer eruit moet zien en ik kan niet wachten om me weer eens lekker ergens in vast te bijten ;)

Tegen mijn oud collega's zou ik willen zeggen: geniet nog even van de rust, 10 april is het voorbij ;)

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Welcome back :).
Je wordt met open armen ontvangen! Dat garandeer ik je!

Anoniem zei

Welkom terug, tijger!! :D

Anoniem zei

Pfff, dacht ik eindelijk van je af te zijn. Je gaat toch wel flink bij mij uit de buurt zitten?
Je gaat Veenendaal natuurlijk wel missen!

Anoniem zei

En het was zo rustig hier. Het zal hier nooit meer hetzelfde zijn. Jammer. :p

PS
Welkom terug ;)

Anoniem zei

Ik had al zo'n vermoeden, na al je gemiep en je bezoekje onlangs ;)

Welcome back dan maar alvast. Vergeet niet fatsoenlijke taart mee te nemen, anders kom je er niet in....

Hans van Leuken zei

Mmm volgens mijn stats is dit de drukste dag ooit op mijn blog ;)

Hoe zou dat toch komen?

De keuze om terug te komen was idd heel moeilijk. Ik hoop dat ik Veenendaal niet te erg ga missen. Maar ik ga gewoon zo dicht mogelijk in de buurt bij Nielsz zitten. Dan ben ik toch nog in de buurt!

En die taart is vast wel te regelen ;)

Anoniem zei

http://woorden.dirkie.nu/assoc_dict.php?w=hans

Anoniem zei

http://graphics.fansonly.com/photos/schools/brow/galleries/crowds/football4-lg.jpg