woensdag, februari 15, 2006

.Hans's aanbeveling: MS keyboard

Ik wil er geen gewoonte van maken, maar vandaag wil ik toch aanbeveling doen voor een product. Het gaat om het Microsoft Comfort Curve keyboard. Een aantal weken geleden heb ik bij de plaatselijke Media Markt voor 18,- een nieuwe toetsenbord gekocht.



Nu breng ik véél uren achter de pc door, veelal tikkend op mijn keyboard. Daarom heb ik nogal wat eisen aan een toetsenbord: Het moet niet duur zijn, het moet het minimaal een jaar volhouden en ik moet zonder problemen koffie kunnen drinken boven het keyboard.

Dit keyboard heeft dit allemaal, plus nog "low profile" toetsen. Zoals op een laptop. En hij is waterdicht! Dus zoek je nog een nieuw keyboard voor weinig geld? Loop even de plaatselijke Media Markt binnen voor dit prachtige keyboardje.

1 opmerking:

Linda zei

Bij dat koffie drinken moest ik lachen ;-) Geinig! Waterdicht dus. :)