vrijdag, februari 24, 2006

Visual Studio plugins

Eingelijk had ik vandaag over wat anders willen schrijven, maar dat houden jullie nog tegoed. Dat wil ik namelijk niet overhaasten. Daarom vandaag nog een verkapte LinkMania.

Zo kwam ik via del.icio.us op een site die andere mensen, die dezelfde sites als ik in hun lijst hebben, getagged hebben Ten Essential Tools Visual Studio Add-Ins Every Developer Should Download Now

En daar kwam ik op een tooltje: CopySourceAsHTML


   62 [STAThread]

   63public static void Main(string[] args)

   64{

   65     // set default exit code to 'automatic backup'

   66    Environment.ExitCode = (int)ApplicationExitCodes.StartAutomaticBackup;

   67 

   68    try

   69    {

   70        SubMain(args);

   71    }

   72    catch (Exception e)

   73    {

   74        UnhandledExceptionHandler.Instance.Handle(e);

   75    }

   76 

   77    Environment.Exit(Environment.ExitCode);

   78 }



Op zich handig, zeker als je wat code wilt posten in je blog, alleen moest ik nogal wat handwerk verrichten voordat de code echt goed in deze post kwam. Er zal dus nog een beetje aan de code geschaaft moeten worden. Gelukkig is het open source.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hé, deze code ken ik ergens van.
http://wasigh.blogspot.com/2005/11/software-maken-zo-moet-het.html

Niet alles posten hé ;-)