donderdag, februari 16, 2006

Grijze rook

Tijd voor grijze rook! Een aantal knopen zijn doorgehakt. Nu mijn bijl slijpen voor de volgende knopen. Zo hebben we besloten het huis waar we een optie op hebben niet te kopen. We hebben nu al een ontzettende drukke tijd. We gaan trouwen. Mijn vriendin gaat binnenkort misschien van baan wisselen en ze heeft het nu al ontzettend druk met haar werk. We willen ons eerst op de bruiloft richten. Daarna kijken we verder.



Daarnaast heb ik besloten om ook weer van baan te wisselen. Mijn huidige baan is niet wat ik er van verwacht had en men kan mij ook geen garanties bieden dat dat op korte termijn veranderd. Dus heb ik besloten om verder te kijken. Wat en waar precies is nog niet duidelijk, dat wordt de volgende knoop om door te hakken. Binnenkort dus hopelijk witte rook!



Fijne donderdag!

Geen opmerkingen: