donderdag, maart 23, 2006

Wedding planning

Nog 2,5 maand en dan ga ik trouwen. Op dit moment zit ik dan ook midden in de voorbereidingen. En nu snap ik ook beter dat mensen het trouwen ruim een jaar vantevoren aankondigen. Want 6 maanden om alles te regelen is erg kort. We hebben een overzicht gemaakt van de dingen die we nog moeten doen en alle weekenden tot juni hebben we nog wel één of meerdere dingen te doen.



Zo staat deze week in het teken van de uitnodigingen. Afgelopen weekend zijn we "op locatie" geweest om foto's te maken. Mijn lieve zus heeft 160 foto's van ons gemaakt. Van de leukste maakt een goede vriend van mij een mooie kaart. Gisteren heb ik hem voor eerst echt in mijn handen gehad en hij ziet er echt fantastisch uit. Heel bijzonder!



De kaart is nu bijna af, maar dan ben je er nog niet. Er moet een tekst op de uitnodiging komen, addressen moeten worden opgezocht, besloten moet worden of mensen de hele dag of alleen op het feest mogen komen. Heel veel beslissingen die genomen moeten worden voor een uitnodiging. En dan moet je niet vergeten dat: mijn pak, het restaurant, de ringen, het hotel en de huwelijksreis ook nog geregeld moeten worden. Ook niet onbelangrijk! Druk zal het komende weken nog wel blijven ;)

Voor de mensen die helaas geen kaart op de deurmat krijgen zal ik te zijner tijd de kaart op de blog zetten. Voor iedereen die al weet hoe hij eruit ziet: mondje dicht!

Geen opmerkingen: