woensdag, maart 08, 2006

Hosting en www.linkstat.nl

Gisteren is de hosting rondgekomen. Veel sneller als verwacht en ik ben er erg blij mee. Voor 9 euro p/maand hebben we een leuk hosting pakket. En dat delen we met zijn drie-en. Dus de maandelijkse lasten zijn goed te overzien met 4 euro per maand.


Bij de inventarisie van mijn domeinen kwam ik erachter dat ik 9 domeinnamen op mijn naam heb staan. Als eerste heb ik mijn leukste project overgezet: http://www.linkstat.nl. Linkstat is een oplossing voor bekijken van simpele statistieken over links. Stel je plaats een link op een forum, een nieuwesgroep of als reactie op een blog. En je wilt graag weten hoeveel mensen er op klikken. Daarvoor is linkstat bedoeld.

Het grootste probleem van linkstat was dat het op mijn server thuis draaide, en die wilde nogal eens uitvallen. Nu met de nieuwe hosting is dat opgelost. Mijn plan is om het ook voor mijn blog te gebruiken. Schrik dus niet als je op een link klikt en geredirect wordt via linkstat. Ik moet alleen nog een tooltje maken die een tekst scant op links en deze automatisch aanpast naar linkstat links. Mocht je fouten vinden in linkstat, laat het dan even weten :)

Geen opmerkingen: