woensdag, maart 29, 2006

Verborgen talenten

Grappig, een hele dag niets geschreven en toch 11 bezoekers ;). Eigenlijk was ik niet van plan vandaag iets te schrijven, maar ik kan mijn publiek natuurlijk niet teleurstellen! De afgelopen dagen heb ik een verborgen talent ontdekt. Ik kan heel goed niets doen. Echt waar! Ik ben een kei in ontstressen! Lekker om 10:00 uur een keer wakker worden, ontbijten, koffie drinken. Ik was zelf ook heel erg verbaasd. Maar ik geloof dat je je talenten moet benutten. Dus ga ik nog maar even door met ontsressen!



En nu voor iets totaal ongerelateerds: Muse brengt binnenkort een nieuwe album uit. (Voor mijn oud kamer genoten: Muse is die herrie die ik ongeveer één minuut heb kunnen draaiien ;) ) En Muse komt waarschijnlijk op Lowlands! Samen met Arctic Monkeys en Ben Lee beloofd dat een leuk Lowlands te wordden. En na 5 jaar afwezigheid wordt het misschien wel weer eens tijd om een bezoekje te brengen :) Ik hou www.lowlands.nl in de gaten!

2 opmerkingen:

Linda zei

Hey Hans,

Hoe kun je zien hoeveel bezoekers je hebt gehad?

Groetjes,
Linda

Anoniem zei

Dag Hans,

Ontstressen is goed, maar wel met mate.

Groet,

Jurruggu

Een ervaringsdeskundige :)