vrijdag, maart 24, 2006

Afsluiten en opnieuw beginnen

Vandaag is mijn laatste dag bij de klant. Nog een klein uurtje dan sluit ik hier voor de laatste keer mijn pc af. Op dit moment ben ik druk bezig met mijn pc en bureau netjes afsluietn en de lopende dingen nog over te dragen. Dat zijn er gelukkig niet zo veel. Komende twee weken heb ik vrij. En dan begin ik weer met een nieuwe baan. Het lijkt wel een hobby, zo vaak begin ik aan nieuwe banen.

Al met al kijk ik positief terug op mijn werk hier. Ik heb veel geleerd, de laatste tijd heb ik meer van me laten horen, en ik heb fijn gewerkt. Daarnaast heb ik ook weer veel leuke mensen leren kennen. Mensen die ik nog vaak op mijn blog verwacht ;). Ik zie het "avontuur" van een andere werkgever dan ook niet als mislukt. Ik weet nu beter wat ik wil (controle over mijn carriere), en wat ik niet wil (detachering... ).

Tegen al mijn collega's van mijn werk en de collega's van de klant: bedankt voor de fijne samenwerking. We horen nog van elkaar ;)

Geen opmerkingen: