vrijdag, maart 17, 2006

Wat willen we wel van Europa?

Wat willen we wel van Europa? Met die vraag werd ik naar de website van www.nederlandineuropa.nl getrokken. Ongeveer een jaar geleden schoot 2/3e van de Nederlandse bevolking de Europese grondwet af. En de regering wil nu wel eens weten waarom eigenlijk? Daarom deze online enquete.



Niet bang om mening te geven heb ik hem direct ingevuld. En ben tegelijkertijd een stuk wijzer geworden over Europa. Ook mooi vind ik dat men niet om de hete brei heel draait. En stellingen durft neer te zetten als: "Turkije mag niet in de EU want ze zijn veel te islamitisch" (waar ik overigens "oneens" invulde, ik ben niet bang voor de islam, alleen voor de extremisten.).



Al met al vind ik het goed uitgewerkt en hield een goed gevoel over aan het invullen van enquete. Beste regering, had dit nu een jaar eerder gedaan dat had je flink geld kunnen besparen. ;)

p.s. Eigenlijk had ik me voorgenomen om niet over politiek te bloggen, maar aangezien dit een raakvlak heeft met techniek kon ik het niet laten. Over Goes zal ik m'n mond houden ;)

Geen opmerkingen: