zondag, juli 08, 2007

China dag 0 21:00, Nederlandse tijd

(Ik ben beniewd of dit lukt, ik mag wel bij blogger.com, maar ik mag niet mijn eigen blog zien. Wil degene die dit leest me even mailen dat het werkt?)

In de lucht. Ergens boven Rusland? We zijn nu 2 uur onderweg en tot nu toe gaat het allemaal er goed. We hadden vrij krappe plekken maar hebben geruild met twee meisjes die graag bij het raam wilden zitten.We zitten nu achter de wc's dus: veel beenruimte! En dat is goed!

Vliegen bij de KLM bevalt me wel, ze komen vaak langs voor drinken, we hebben al eten gehad (vegetarische noodles met tofu) en regelmatig komen ze langs met drinken. We hebben een gratis koptelefoon gehad, een kussentje en een deken! wat wil je nog meer?

Bert zit naast me, te spelen op zijn DS. Ik zit nu even op de laptop (duh!) en luister/kijk wat naar de tv. Ondertussen update ik even mijn IPOD zodat ik wat muziek heb. Daar was helaas wat fout gegaan. Gelukkig heb ik mijn laptop bij me en is het zo opgelost.

Het is een uur of negen vliegen, en we hebben er nu ruim 2 uur opzitten. Helaas hadden we wat vertraging door een klep die gecheckt moest worden. 3 uur Nederlandse tijd landen we in Beijng. Ondertussen ga ik weer film kijken! Iron blades ofiets?

1 opmerking:

Anoniem zei

en hoe weet ik of ik de eerste ben die dit leest :P