woensdag, juli 11, 2007

China dag 5:

Vandaag was de tweede en laatste dag van de training. Ik had me ontzettend verslapen en werd wakker gesmst door Bert. Even snel ontbijten en dan met de taxi naar kantoor. Daar aangekomen ben ik doorgegaan met de training. Morgen beginnen we met de audit. Bert besloot dat we op zoek gingen naar een ander hotel en tussen de middag hebben we hotel gewisseld. Dit nieuwe hotel is een stuk luxer en meer op westerlingen gericht. Ik heb nu een zacht bed en een TV met Europese zenders als CNN en discovery. Wat ook wel weer een keer leuk is. Lunch was weer ok, zelfde als altijd behalve dat ik nu ook friet op heb.




Omdat ik de afgelopen dagen het kantoor niet uit ben gekomen heb ik ook geen mooie foto's. Dus heb ik vandaag maar foto's van kantoor genomen. Vandaag hadden we ook een all-team meeting en het was zeker leuk om te horen wat de doelstellingen van Yourzine China zijn. 's Avonds zijn we gaan eten bij een chique en duur restaurant. Alles bij elkaar was het toch zeker 500 RMB (50 euro). 1 van de gerechten was echt heel echt pittig, ik kreeg er tranen in mijn ogen van. De truck blijkt om tegelijkertijd met het vlees wat groente te eten. Michiel en Hardy vliegen morgen richting Shanghai voor een klant. Ikzelf ga nog twee dagen ertegenaan om zaterdag weer in Nederland terug te keren. Misschien maak ik morgen weer echt wat moois mee.




O ja. nog iets moois. Als je na het eten een bonnetje vraagt dan krijg je die op een briefje met een soort kraskaart. En als je krast kun je geld winnen. Heel grappig :)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Hans,

Leuk om te lezen.
Wat is die audit eigenlijk?
En is die 50 euro per persoon?

Liefs,
Linda

Anoniem zei

ha hans, hoe is het?

heb je nog tijd om te shoppen of is het alleen maar werk?