vrijdag, juni 22, 2007

GSM-mania

Ik had een hele leuke GSM. Een nokia nog wat. Ik kon daar mee bellen, smsen en simpele foto's mee maken. Helaas liet ik hem te vaak uit mijn jaszak vallen en sneuvelde mij display ongeveer 2 maanden terug.



Op zoek naar een nieuwe GSM vond ik op marktplaats de philips 355 voor weinig geld. Een telefoon die er leuk uitziet en het is een philips. Wat wil je nog meer? Nou!
Na ongeveer 2 maanden ben ik hem helemaal beu. Ik moet namelijk 9(!!!) stappen door om een sms te versturen. NEGEN!! Dat noem ik waardeloos en dat vind ik heel jammer. Zeker omdat ik natuurlijk wel een echte philipsfan ben!





Gelukkig liep mijn contract bijna af en kon ik een nieuwe telefoon uitzoeken. het liefst had ik de N95 fan nokia gekocht. Echter die was echt veel te duur.Uiteindelijk heb ik gekozen voor de samsung D900. De N73 had ik ook kunnen nemen maar die vond ik te lomp. Vandaag kwam hij binnen. Ik heb er weer leuk speelgoed bij!

Geen opmerkingen: