vrijdag, mei 12, 2006

Wie is... de mol? (deel 2)

Vorige week vrijdag zat ik er helemaal klaar voor. Ik was de hele dag al zenuwachtig. Die avond zou de identiteit van de mol bekend worden. Ik was 100% zeker van mijn mol. De stekker van de telefoon ging eruit. Ik had drinken en koekjes klaar gezet en ik ging er eens goed voor zitten. Een hele aflevering lang wachte ik het verlossende woord. Wie is de mol?



Maar Karel weigerde het te vertellen. We moesten nog zeven dagen wachten. En die dagen zijn nu voorbij. Vanavond is het dan echt zover: de mol maakt zich bekend! Maar wie is de mol?

Milouska

Is het Roderick? Hij kreeg een onomstotelijke aanwijzing en nog twijfelde hij bij het invullen van de vragenlijst? Is het toch Milouska die met haar naivieteit iedereen om de tuin heeft geleid? Of is het toch Frédérique? Mijn stem gaat nog steeds naar Roderick.

Roderick

6 opmerkingen:

Anoniem zei

en ik had het WEL goed!

Linda zei

wie is nou de Mol???

Anoniem zei

zaterdagavond herhaling!

Anoniem zei

heb ik gemist

Anoniem zei

Zet er eens een nieuw stukje op, dit is saai.

Anoniem zei

Flauw hoor, niet zeggen wie de mol was, en dan ook nog eens anoniem. ;-)