woensdag, mei 24, 2006

Technobabbel

Mijn blog publiek is grofweg in twee groepen in te delen: Techneuten en familie/vrienden. De laatste posts zijn nogal technisch van aard dus om niet de helft van mijn publiek te verliezen: zonder beloftes te doen komen er binnenkort posts over

  • DE cappucino pads.

  • Resultaten van het yoursurvey "op jezelf" onderzoek.

  • Den Bosch, heeft het niet: deel 2.

  • En???


Stay tuned.

En o ja Ruben, wat van mijn blogstats:










Direct request77.37%
Sites13.15%
Search engines 7.95%
No referrer 1.53%


Mijn meeste bezoekers typen dus de URL van mijn blog bewust in hun adres balk :)

Op het moment wordt ik veel gevonden op: "nescafe cappucino pads" en als ik kijk bij www.zoekmachinetest.nl blijkt inderdaad dat deze blog vrij hoog in de resultaten staat op die keywords :)

1 opmerking:

Anoniem zei

ah... dat zijn dus mooie beloftes...