donderdag, januari 31, 2008

Carnaval!

Kerst is amper een maand geleden maar het is nu alweer tijd voor carnaval! En ik merk dat ik bij de kleine minderheid hoor die niets heeft met carnaval. Ik voel me een echte brabander, ik heb zelfs jaren in 's-Hertogenbosch gewooond of beter: Oeteldonk. Maar ik heb gewoon niks met carnaval. En dat vind ik prima. Gelukkig heeft mijn vrouw er ook helemaal niets mee.

 

imgCarnaval

Ik houd gewoon niet zo van bomvolle kroegen vol dronken lallende mensen. Dus wat doe ik komend weekend? Ik zorg dat ik het carnaval niet op zoek. Ik ga lekker indoor snowboarden als voorbereiding op de komende wintersport met het bedrijf. Wat ik wel jammer vind is dat we niet voetballen. We hebben na de winterstop 1 wedstrijd gespeeld en nu slaan we alweer een weekend over. Wat ik dan wel weer sneu vind is dat het dit weekend waarschijnlijk erg koud en regenachtig wordt. Sterkte alvast!

Geen opmerkingen: