maandag, februari 04, 2008

Spierpijn en een blauwe teen

Afgelopen zaterdag heb ik weer eens op een snowboard gestaan. De laatste keer was bijna 2 jaar geleden. En omdat ik over een maand op wintersport ga en ik toch even wilde weten of ik me zorgen moest maken. De eerste en laatste keer dat ik op wintersport ben geweest is nu 10 jaar geleden. En ik vond het fantastisch, ik heb me heel goed vermaakt. Wat ik me nog het best herinner is de spierpijn.

montana

En die herinnering is weer actueel, ik heb 4 uur in de sneeuw gestaan en ik sta krom van de spierpijn, heel onprettig. Dat ik toen ik over de schans sprong hard op mijn rug viel helpt ook niet echt mee. Naast mijn rug heb ik ook last van mijn handen, armen en kuiten. Maar het is een wijze les: ik moet nog zorgen voor sterke spieren en een betere conditie. En dat allemaal binnen een maand.

Snowboard2

Nu loop ik dus al moeilijk vanwege de spierpijn en daar komt ook nog een blauwe teen bij. Ik was namelijk zo handig om hard uit te glijden in de douche waarmee ik mijn tweede teen kneusde of gebroken heb. De teen is twee zo dik als normaal en lekker blauw. Ik ben bang dat ik het voetbal de komende tijd wel kan vergeten...

Geen opmerkingen: