maandag, januari 07, 2008

Lichtjes wakker worden

Ik was er al een tijdje over aan het twijfelen maar het verhaal van mijn collega en kamergenoot trok me definitief over de streep. Voor mij geen piepjes meer, of Frans radio gebrabbel. Nee, ik wordt voortaan wakker met licht!

wakeuplight

De eerste ochtend had ik het idee dat hij niet werkte, ik werd namelijk wakker voordat de wekker ging. Voor mijn gevoel werd ik heel rustig en geleidelijk wakker, inclusief vogel geluidjes. Ook vanochtend werd ik rustig wakker en was ik meteen in staat om uit bed te stappen. Alleen mijn wektijd stond nog op mijn: ik snooze 4 keer voordat ik er echt uit kom tijd. Ik moet alleen nog even zien uit te vinden hoe ik hem zo kan snoozen dat de lamp ook even uitgaat. Ik heb hem nu twee dagen maar ik vind het nu al de beste koop van dit jaar! Ik kan niet wachten om morgen weer wakker te worden!

999_wakeuplight_w_h400

1 opmerking:

Peter en Marjolein zei

Hoi Hans!
Grappig einde van je verhaal zeg! Klinkt erg prettig, zo'n wekkerlamp. Maar is het wel de bedoeling dat je hem tussentijds uitzet? Of is dat gewoon iets waar je nog even van moet afkicken? En nog belangrijker: hoe bevalt het jouw vrouw? Ik neem aan dat zij ook wakker wordt als jouw 'wekker gaat'? Ja, dat is bij ouderwetse wekkers natuurlijk ook zo en het is geen probleem als je tegelijk op moet, maar ik kan me voorstellen dat er met zo'n ding op dit gebied ook wel wat verandert. Blijf hierover posten, want ik ben heel benieuwd hoe hij je op de langere termijn gaat bevallen. Mijn viend en ik willen misschien ook zo'n ding aanschaffen, namelijk.
Groetjes, Marjolein