donderdag, september 21, 2006

titelloos

Deze post heeft geen titel. Vooral omdat ik er nog niet uit ben waarover deze post zal gaan. Waarschijnlijk wordt het een grote ratjetoe. Deze week hebben we 2 huizen niet gekocht. Mijn vrouw (;))en ik hebben veel huizen bekeken en verschillen nogal van mening. Zij wil een oud en knus huis. Ik wil een groot huis met muren en plafonds waar ik ik kan boren. Het is lastig om het eens te worden. Vorige week zagen we voor het eerst 2 huizen waar we allebei wel wat in zagen. Toch zijn ze om verschillende redenen afgevallen. We zoeken gewoon nog even verder!

Sinds kort blog ik ook in het Engels. Of tenminste ik probeer het. Alex is zo vrij geweest om voor mij plek te maken op zijn blog: sitecore.alexiasoft.nl. Ik ga proberen daar de meer technische post te plaatsen en deze blog maar algemeen te laten.

Mijn baan is druk. We zijn echt serieus begonnen met Support & Beheer. En hebben deze week de magische grens van 2000 cases issues bereikt. Tijd voor een appelflap! Er is veel gebeurd, maar er moet ook veel gebeuren. We sluiten steeds meer support contracten af, en dat is goed. We moeten het ook waarmaken en daarvoor moeten we de organisatie goed inrichten. En dat is veel werk. Er is veel te doen en alles loopt lekker chaotisch door elkaar. Vaak leuk vaak ook lastig. Gelukkig heb ik een geweldig team vol enthousiaste leuke mensen die er vol voor gaan en krijgen we binnenkort uitbreiding en is mijn team in 4 maanden bijna verdubbeld. Nog even en we zijn het grootste team van het bedrijf!

Naast dat alles heb ik ook nog de gewonen dingen: huishouden, hobby's en soms zelfs weekend! Binnenkort bestaat het bedrijf 10 jaar. Dat wordt groot gevierd door met het hele bedrijf 4 dagen naar Berlijn te gaan. Hoe geweldig is dat! Maar eerst gaan we nog op teamuitje. Lekker schaatsen! Tot het volgende warrige verhaal!

Geen opmerkingen: