zaterdag, september 09, 2006

Hokjesgeest

Voor mijn verjaardag heb ik van mijn zus een prachtig groen Artic Monkeys t-shirt gekregen. De ochtend dat ik dat aantrok had ik niet verwacht er zoveel reacties op te krijgen. De ene na de andere collega keek me van vragen aan: Hans? Jij?. Ja ik! Mensen vonden het blijkbaar raar dat ik van die muziek houd, terwijl ze me in hun hoofd in een ander hokje hadden geplaatst waarschijnlijk. Ik ben erg benieuwd welk hokje overigens!



Ik hou niet van hokjes, ik hou van muziek. Muziek moet me raken, iets met me doen. En veel muziek stijlen doen dat. Of het nu symfonische neo-pop, jungle hardrock of melodische HipHop is. Ik geniet net zo goed van Counting Crows, Tori Amos en Muse. Als van Greenday, beck of Jan Smit! In de auto luister ik net zo graag naar Woodface als naar Radiohead.



Zelfs opzwepende techno kan ik zeker waarderen als ik aan het hardlopen ben. Binnenkort ga ik een oude hobby van me weer oppaken. Concerten bezoeken! Eind november Muse in de brabanthallen. Daarna 19 december Muse in Antwerpen. Maar eerst a.s. dinsdag PSV-Liverpool live in Eindhoven! Woensdag loop ik op mijn werk rond met mijn PSV sjaal. Even afwachten wat dat voor reacties gaat geven!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

in een apenhokje dus

Anoniem zei

Precies de reden waarom ik mijn BZN t-shirt nooit meer draag...

Linda zei

Haha, apenhokje en muze dus...
Dat shirt had je trouwens ook van je andere zus en vriend, he? ;-)