donderdag, september 28, 2006

Thumbs up!

Als jullie een beetje op mij lijken dan krijgen jullie ook veel te weinig complimenten. Nu kun je natuurlijk rondjes lopen op het werk totdat iemand je een schouderklopje geeft. Maar je kunt er natuurlijk ook zelf voor zorgen! Afgelopen weekend ben ik me eindelijk eens gaan verdiepen in Firefox Extensions. En het was niet zo heel moeilijk te bedenken wat ik moest maken.



Thumbs up! Voor je complimenten wanneer jij het wilt en jij er behoefte aan hebt. Vergeeet web 2.0. Vergeet gezellig collobareren. Geef jezelf een complimentje je hebt het verdiend!
Download de extionsion hier! (firefox only!)

(Na het herstarten van Firefox niet vergeten bij opties van de extension een naam in te vullen, en klik open met rechts op "home" huisje. Dan "aanpassen" en sleep het duimpje naar de juiste plek. Laat de complimenten maar beginnen!)

1 opmerking:

Anoniem zei

jippie, ik ben geweldig!