woensdag, oktober 24, 2007

China: zaterdag en zondag

Alhoewel het nu alweer woensdag is en ik alweer twee dagen thuis ben komt hier toch het verhaal van afgelopen weekend om het verhaal compleet te maken.



Zaterdag heb ik eerst uitgeslapen om daarna samen met Bert het summerpalace te bezoeken. Een gigantisch park met een gigantisch meer wat volgens de verhalen met de hand gegraven is. Ik vond het echt heel mooi en kwam lekker tot rust. Er stonden een heleboel gebouwen in de bekende Chinese stijl maar dit keer waren ze niet in op en top staat. En dat vond ik eigenlijk wel heel mooi. 's avonds nog wat gegeten en vroeg naar bed. Want..




De volgende ochtend hadden we om 7:00 uur afgesproken bij het kantoor om de bus te pakken. We gingen met een groot gedeelte van het dev-team naar de Chinese Muur. Ik was vastberaden een echte man te worden! Via de trap zijn we naar de muur geklommen en boven op de muur zijn we naar het uiterste puntje gelopen (het andere uiterste puntje dan de vorige keer) Het was erg gezellig en iedereen genoot zichtbaar.



's avonds wezen eten bij een high class restaurant wat bekend staat om zijn pittige eten en daarna spullen pakken en voorbereiden voor de reis naar huis. Mijn tweede trip richting China zat er op! Op naar de volgende keer!


1 opmerking:

Anoniem zei

Hey Hans,

Leuk verhaal! En leuke foto's!
En mooi T-shirt ook nog! ;)