zaterdag, oktober 13, 2007

ik ben er weer!

Ik ben er weer: Beijing! Ik zit nu op mijn hotelkamer in mijn badjas achter de laptop. Ik heb net lekker gedouched en ik ga dadelijk maar eens lekker eten. Ik ben door Wu en zijn vrouw opgehaald van het vliegveld (in een Peugeot 307 sedan) en samen hebben we even gelunched. Daarna ben ik afgezet bij het hotel. Waar ik even tot rust ben gekomen en even naar huis geskyped heb. Altijd fijn om even mijn vrouw te horen!

Beijing is gelukkig niet zo heet en broeirig als de vorige keer, het hotel is wederom prima want hetzelde als de vorige keer. Ik viel net al bijna in slaap op het heerlijke bed tijdens het tv kijken.

Vliegen ging ook goed. Ik kan wel wennen aan business class vliegen! Ik had drie ramen tot mijn beschikking! En voor mijn voeten kon ik nog een luchtbed kwijt. Wat een ruimte! Eigen tv-tje, kussentje en een stoel die helemaal plat kan. Continu kreeg ik drinken en het eten was prima. De terugweg zal moeilijk worden! Helaas heb ik het kabeltje om de foto's van mijn telefoon af te kunnen halenop kantoor laten liggen. Daar moet ik nog iets op vinden...

Morgen ga ik met Coofucoo op pad. Ik ben moe genoeg om lang te slapen. Eerst maar even kijken of ik de KFC kan vinden aan de hand van de beschrijving van collega N

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hans, we maken er wat van! Ik kom vrijdagochtend aan zoals het er nu uitziet. Even wat plannen maken, mss zaterdag doorwerken.

Ben nu net terug uit het ziekenhuis, dinsdag nog een keer terug. Mijn leverwaarden zijn nogal slecht. Vooralsnog kan ik wel vliegen.

Anoniem zei

He Hans, leuk al van je te lezen, heel veel groetjes en maak er wat van!!!
PaMa

Anoniem zei

Hallo!
Ben je in Beijing, ga je naar de KFC! Kun je niet beter lekker Chinees eten?

Leuk dat je weer in dat hotel zit! En heb je op de terugweg dan ook business class?

x Linda