vrijdag, juni 02, 2006

Blogger++ & www.zoekmachinetest.nl

Eén van mijn vaste bezoekers,Rob H, Is eindelijk ook gaan bloggen: http://rhabraken.blogspot.com/ en hij begint meteen met een triest verhaal over zijn prachtige auto. Ik ben benieuwd wat we de komende tijd allemaal nog meer te lezen krijgen :)

Via het intranet werd ik gevraagd nogmaals www.zoekmachinetest.nl te pluggen. Het is een leuke site om even snel te kijken hoe hoog je scoort in bepaalde zoekmachines. Ik gebruik het vooral om te zoeken op de termen die ik tegenkom in mijn referer logs. Dus Ruben ik heb geen enkel probleem je projectje te pluggen. Maar dan zeg ik er ook even bij dat in het nieuwe THEMA magazine een leuk interview met onze aller Ruben staat. Nu (gratis) verkrijgbaar bij een boekhandel bij jou in de buurt!

Geen opmerkingen: