maandag, juni 05, 2006

Linkmania suggesties

Heerlijk vind ik het, extra zondagen. Niet alleen is je werkweek een dag korter. Maar ook heb je een keer wat tijd om dingen te doen waar je anders niet aan toe komt. Zo heb ik vandaag weer aan 1 van mijn projecten gewerkt: www.linkmania.nl. Een nieuwe versie daarvan staat online op: www.breinloos.nl/www.linkmania.nl. Hij is nog lang niet af en hij ziet er absoluut nog niet uit. Maar er werkt genoeg om hem online te zetten.

Stuur een suggestie.



Het doel van linkmania.nl is een bookmarking en ranking site. Digg en del.icio.us gecombineerd. Zo ongeveer als stumbleupon dat doet. Mijn doel met de huidige versie is om feedback te krijgen. Van mijn SearchResult collega's hoor ik altijd dat het pad naar conversie zo glad en soepel mogelijk moet zijn. Entree suggestie box!

Stuur een suggestie.



Suggestie:






Ik heb heel wat ge- en verbouwd aan linkmania maar voor mij het belangrijkste is de suggestie box. Onder aan elke pagina staat een link met "Stuur een suggestie". Klik je hier op dan verschijnt een invulveld waar je je suggestie kwijt kunt. Klik je op verzenden dan krijg je een overzicht van de gegevens die je wilt gaan versturen. Hier kun je terug naar de pagina waar je vandaan kwam of het bericht verzenden. Na het verzenden ga je automatisch terug naar de pagina waar je vandaan kwam. Binnen 3 klikken van elke willekeurige pagina naar conversie. Dat noem ik snel!

Geen opmerkingen: