maandag, juni 12, 2006

kort bericht van het front

Even snel een kort berichtje. Deze week heb ik vrij, gelukkig, en gebruik ik om nog wat losse eindjes aan elkaar te knopen. En gewoon even tot rust te komen. Het aantal nachten tot het jawoord is op 2 vingers te tellen, welk getallenstelsel je ook
gebruikt. Vandaag ben ik doorgekomen met bellen, voetbal kijken, poetsen en adminstratie doen.

Voor het WK heb ik een abbonement genomen op NRC next. En het valt tegen. Ik heb gisteren de wedstrijd van Oranje gezien en het was gewoon een degelijke wedstrijd. Het leek op de manier van spelen waarmee PSV succesvol was in Europa. Zonder kapsones goed een wedstrijd uitspelen. En dan vinden ze bij de NRCNext het nodig om iedereen behalve Robben het dal in te schrijven. Ook wordt de "ruzie" tussen van Persie en Robben breed uitgemeten. En er worden conclusies aan verbonden. En dat wil ik niet. Als ik bevooroordeelde, amateuristische journalistiek wil lees ik wel FOK of GeenStijl. Maar van het NRC verwacht ik beter. Analyses, achtergronden, stof tot nadenken. Niet een artikel msibruiken voor sfeermakerij en de ijdelheid van de auteur.

Geen opmerkingen: