woensdag, juni 21, 2006

één week later...

Zeven dagen geleden rond deze tijd zat ik aan het diner, op mijn eigen bruiloft te genieten. Moeilijk voor te stellen dat mijn vriendin al een week mijn vrouw is. Maar het voelt nog steeds even geweldig :). We hebben zo'n geweldige dag gehad. Echt onvoorstelbaar. Van tevoren had ik niet het absoluut niet verwacht. Mensen hebben het natuurlijk over "de moooiste dag van je leven", maar zo hebben wij er eigenlijk nooit tegen aan gekeken.

Wij wilden graag een groot feest geven, om te vieren dat we voor elkaar kiezen en altijd bij elkaar willen blijven. En dat wilden we graag met familie, vrienden en kennissen delen. En zoals ik al eerder schreef, het codewoord was relaxed. Gewoon de dingen laten gebeuren zoals ze gebeuren. Die mooiste dag komt later wel. Uiteindelijk was het geweldig: het weer was prachtig: fijn 20 graden en niet 30 zoals de dagen ervoor. En er was wat regen, maar alleen tijdens de momenten waarbij we toch al binnen waren.

We hebben echt ontzettend genoten. Iedereen was er, iedereen was aan het genieten en het was allemaal heerlijk ontspannen en relaxed. We hebben nog lang nagenoten en genieten nog steeds na, alleen is het echte leven ook weer begonnen en ben ik gewoon maandag weer begonnen met werken. Dat zou ik een volgende keer toch anders doen. We hebben een kort weekend in Middelburg doorgebracht en over een paar weken gaan we nog een week naar kreta. En dan zitten de witte broodsweken er al weer op. Ik heb zin in nog een feestje! op naar het 1e lustrum!

(En tot die tijd genieten we van de grote hoeveelheid cadeau's en de ruim 400 foto's ....)

Geen opmerkingen: