woensdag, januari 25, 2006

Mooie blog

Volgens een post die ik gelezen heb via usarchy.com moet je zorgen dat je je publiek vermaakt op je blog. Alleen dan komen ze terug en kun je je publiek uitbreiden. Nu ben ik zelf niet ontzettend grappig dus wil ik het anders proberen. Bij elke blog komt een mooie plaatje. Rechtstreeks gejat van google:
Mooi he?
Voor mij zijn de voornaamste redenen voor deze blog dat ik dingen van me af moet schrijven. Vaak dingen die bij mij opkomen als ik in de auto zit en niemand heb om ze tegen te roepen. Daarnaast is het een mooie oefening om communicatiever te worden, iets wat nooit kwaad kan als techneut.

Om deze blog toch wat waarde mee te geven: mijn oud collega Alex heeft een blog over SiteCore. Check it out!

En om de blog van Dirkie ook te pluggen heb ik via lexxe gezocht op de "what is the next killer application". De uitkomst? Mobiliteit! Dat je het weet!

Geen opmerkingen: