zondag, maart 16, 2008

Philips Wake-up light: 2 maanden verder

Ik wordt nu bijna 2 maanden wakker van de philips wake-up light. En zoals al mijn philips spullen heb ik deze geregistreerd op de philips site. En wat schetste mijn verbazing: ik kreeg een uitnodiging voor het invullen van een enquete:

Hartelijk dank voor de registratie van uw nieuwe Philips Wake-up light op de Club Philips-website!

Om onze producten continu te blijven verbeteren is het voor ons heel belangrijk meer te weten over uw ervaringen als bezitter van een Philips product. Daarom nodigen we u uit ons uw mening te geven over uw nieuwe Philips Wake-up light.

Dat noem ik nog eens slim gebruik van internet voor je productontwikkeling. Ik vind de wake-up light helemaal super. Ik heb het idee dat ik veel rustiger wakker word. Of ik fit wakker word hangt vooral af van hoe laat ik de avond ervoor ging slapen.



De wekker is prettig in te stellen, als je lang bezig bent met het instellen van de tijd of het alarm gaat hij vanzelf stappen van een kwartier maken. En je kan zowel de tijd omhoog als omlaag bijstellen, ook zit er een accu in: gaat de stroom er even af dat onthoudt hij de tijd en wektijd. Het licht is sterk genoeg om heel de kamer flink te verlichten.


Wat ik vervelend vind is de snoozebutton: als je daar kort op drukt gaat alleen het geluid uit maar niet de lamp. Oftwel de hele kamer is dan helemaal verlicht. Om de lamp opnieuw te laten starten moet je langer de snooze knop indrukken. En dat gaat nog weleens mis: dan zet ik alleen het geluid uit, om het licht dan toch uit te krijgen moet ik de hele wekker uitzetten en dat leidt weer tot verslapen.


Al met al ben ik ruim tevreden met mijn nieuwe wekker. Hij was misschien een beetje prijzig maar voor rustig wakker worden heb ik dat zeker over!

Geen opmerkingen: