zaterdag, maart 08, 2008

Ik, de gitaar held

Afgelopen week had ik vakantie, eigenlijk zou ik met een aantal collega's op wintersport gaan maar dat ging op het laatste moment helaas niet door. Om de tijd toch wat te doden heb ik eindelijk gekocht wat ik al maanden op mijn verlanglijstje had staan:

Nog mooi in de doos

Guitar Hero III voor de Wii. Ik vind het helemaal top, maar vrouw vindt het vooral voor schut. Zo erg dat mij het is verboden te spelen met de gordijnen open. Ik heb nog niet zo heel veel kunnen oefenen omdat ik bijna nooit de televisie tot mijn beschikking heb. Toch ben ik al best goed, nog een paar weken oefenen en dat rock ik hard op expert, met de gordijnen open, voor publiek. Nu doe ik het nog even op medium, achter gesloten gordijnen in mijn eentje.

Mijn 1e gitaar

Geen opmerkingen: