dinsdag, augustus 21, 2007

Nieuwe start

De reis naar China ligt alweer enkele weken terug. De terugreis ging redelijk en na een weekje wat ziekjes gevoeld te hebben is alles weer bijgetrokken en ben ik weer gewend aan Nederland. China heeft een onuitwisbare indruk gemaakt en graag ga ik snel nog een weekje terug!

Na een paar weken vakantie ben ik gisteren weer aan het werk gegaan. Een nieuwe start, want sinds gisteren heb ik een nieuwe functie. Of beter gezegd, mijn oude functie heb ik niet meer. De dagelijkse leiding is overgenomen door een collega. Ik blijf vanaf de zijlijn betrokken bij support.

Daarnaast ga ik mijn besteden aan onze projecten in China, technisch consultancy, het geven van opleidingen en het mede bewaken van de kwaliteit van onze projecten. Meer richting techniek en minder direct leidinggeven. Helemaal duidelijk hoe en wat is het nog niet. En zonder naam voor mijn functie blijft het lastig om uit te leggen wat ik doe/ga doen. Daarom is mijn functie sinds gisteren: buitenstaander. Letterlijk dan, omdat ik zoveel op het dakterras sta ;)

Geen opmerkingen: