woensdag, januari 17, 2007

Vrije dag

Heerlijk! Vandaag heb ik een vrije dag gehad en de sleutels van ons oude huis ingeleverd. Nu ben ik echt officieel Bosschenaar af (al ben ik nooit een echte Bosschenaaar geweest natuurlijk.

Zo'n vrije dag is lekker, kun je eindelijk een keer dingen doen waar je anders niet aan toe komt: autowassen, scheren, naar de kapper etc. Ik had gehoopt vandaag mijn Wii af te kunnen rekenen maar dat bleek ijdele hoop. Ik ben erg benieuwd of ik voor maart een Wii kan bemachtigen.

Een vrije dag geeft ook tijd om mijn hobby weer op te pakken. Al is mijn hobby eerlijk gezegd nogal vaag. Eigenlijk heb ik geen hobby maar heb ik gewoon heel veel dingen die ik graag wil doen, sommigen al jaren lang. Ik ga ze hier even opsommen vooral voor mezelf om ze niet te vergeten. Als ik dan een keer niet weet wat ik wil doen en me een beetje verveel kan ik in deze post kijken. Pas op hier komt mijn lijstje:



Het lijkt misschien niet veel, maar ik ben vast en zeker een hoop vergeten.

1 opmerking:

Anoniem zei

Uhm, wil je dit gaan doen in 2007 of in dit decennium?