maandag, januari 01, 2007

Gelukkig nieuwjaar!

2007 is begonnen tijd om terug te blikken op 2006!

Wow wat is er veel gebeurd! Ik ben getrouwd, ben verhuisd naar de mooiste stad van Nederland ben weer teruggekeerd naar mijn oude werkgever om daar een succesvolle support afdeling op te zetten. Waar we in april met 2 man beginnen en waar we nu met 6 man zitten. Wat een prachtig jaar. Het zal moeilijk zijn dat te overtreffen in 2007.

Bij een nieuw jaar horen ook goede voornemens. In willekeurige volgorde:

- Het Huis afmaken
- Meer tijd maken voor hobby's
- Mijn langlopende plannen eindelijk uitvoeren
- Een Wii kopen

Vanaf deze plek wil ik iedereen al het goede wensen voor 2007! Erg benieuwd ben ik naar jullie goede voornemens!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Suc6 met de Wii, je hebt het verdiend! Je kunt natuurlijk gewoon wat games lenen he, Raving Rabbit en Zelda liggen hier thuis!

Bert

Hans van Leuken zei

Lieve Hans

Wij zijn ook blij dat jullie in Eindhoven wonen, leuk he van oma :welkom in de stad:

Mijn voornemen van dit jaar is een wedstrijd van 10 km te lopen, ben benieuwd of dat gaat lukken!