dinsdag, juli 15, 2008

Doelstellingen 2008: een tussenstand

Begin dit jaar schreef ik het al: voor mij geen voornemens maar doelstellingen voor 2008! Wat waren ze ook alweer?

Mijn doelstellingen voor 2008:

- Dakkapel laten zetten
- Lekker op wintersport
- Lowlands bezoeken
- Niet meer rood staan op mijn eigen rekening
- Elke maand een boek lezen: zowel voor persoonlijke groei als voor de vakkennis.
- vaker bloggen!

Wat is een mooier moment dan de tussenstand te bekijken dan halverwege het jaar?

Dakkapel laten zetten

Begint op te schieten: kozijn is er ondertussen, hout is besteld en de planning is het 3e weekend van augustus de dakkapel te zetten. Zelf, samen met mijn vader. Nu nog hopen op mooi weer.


Lekker op wintersport

Helaas in het voorjaar niet gelukt vanwege overmacht. Wellicht dat het in najaar of anders volgend voorjaar wel lukt.

Lowlands bezoeken

Zit er helaas niet in. Ik heb besloten dit jaar toch niet te gaan. Onder andere door het programma. Maar ook door de kosten en omdat ik mijn goede herinneringen niet wil verpesten. Mijn honger naar muziek probeer ik wel op een andere manier op te lossen.


Niet meer rood staan op mijn eigen rekening

Bijna gelukt, alleen moest ik echt een nieuwe telefoon hebben. KOn ik niet onderuit, echt waar!

Elke maand een boek lezen: zowel voor persoonlijke groei als voor de vakkennis.

Tot op heden 3 boeken gelezen, niet verkeerd dus, maar kan beter!

Vaker bloggen

uuuuh, zullen we het daar maar niet over hebben?

 

Al met al vind ik het niet heel slecht gaan. Al kan het natuurlijk een stuk beter. Gelukkig maar! Wat zou het saai zijn als alles in 1 keer goed ging!

4 opmerkingen:

Sjoerd zei

Het gaat niet heel slecht, maar al met al zit je technisch gezien op 0%.

Geen enkele doelstelling is volbracht, Hans.

Ik zal je "ik vind het niet slecht gaan" argument nog effe onthouden voor eventuele professionele discussies :)

Hans van Leuken zei

Dat is het mooie van een halfjaarlijkse eveluatie dan kun je je doelstellingen bijstellen. ;)

Anoniem zei

ja hoor Hans, je doelen bijstellen. dus je moet de komende 6 maanden 9 boeken lezen en het rood op je rekening terugdraaien in de tijd. Dat wintersporten zou nog kunnen, maar gezien jouw beloftes van de afgelopen twee jaar geloof ik niet heilig in je.
Dakkapel hangt zoals ik het lees helemaal van je vader af.
Lowlands komt dit jaar niet terug.

Eigenlijk geef je toe dat je ZWAK bent ;)

Anoniem zei

Hans, leuk om te lezen :)