zondag, november 25, 2007

Sinterklaas & Verlanglijstjes

De dagen worden weer korter, we verregen op het voetbalveld. Dat kan maar 1 ding betekenen: Sinterklaas komt er weer aan! En dus is het de tijd van inkopen doen, lootjes trekken en verlanglijstjes maken. Nu is lootjes trekken best een groot probleem als je in 4 verschillende steden woont. Want hoe zorg je er nu voor dat niemand zichzelf trekt? Gelukkig hebben we daar internet voor! Zo hebben wij onze lootjes getrokken via: www.lootjestrekken.nl. Erg handig. Je geeft namen en e-mail adressen door. Je wacht totdat iedereen zijn lootje heeft ingeleverd en iedereen krijg een mailtje met de naam van de persoon die hij getrokken heeft. Daarbij zit ook gelijk het verlanglijstje. Dit verlanglijstje kun je bijwerken en daar krijg je ook meteen een mailtje over. Erg handig!

Maar nu zijn de lootjes getrokken en dan begint het pas. Het maken van een verlanglijstje. Je wilt niet te hebberig overkomen met te dure cadeau's Maar je wilt ook genoeg opties geven aan Sinterklaas. Normaal gesproken als ik dingen nodig heb dan koop ik het. Maar de laatste maanden heb ik die dingen juist expres niet gekocht. Om te zorgen dat ik iets had voor mij lijstje. Zo heb ik nu op mijn lijstje kunnen zetten:

  • Voetbaltas

  • Trainingssokken

  • Oplaadbare batterijen voor mijn Wii

  • USB stick



Wat ik nog steeds heel graag wil is een website waar ik mijn verlanglijstje op kan slaan. Maar waar ik tegelijkertijd ook kan zien wat andere mensen hebben ingevuld om zo inspiratie op te doen. Maar dat staat al jaren op mijn agenda om te bouwen...

Geen opmerkingen: