woensdag, december 05, 2007

Stevie Ann @ effenaar eindhoven - 30 november



Zo ga je nooit uit, en zo sta je voor de tweede keer in een week in de Effenaar voor een concert. Op vrijdag Stevie Ann in de grote zaal. En met diezelfde kaarten konden we op woensdag naar het optreden van Elvira Nikolaison(?). Aangekondigd als de nieuwe Maria Mena. Maar vooral zingend met teveel druk op haar stembanden. Mijn vrouw was het liefst na 2 liedjes weggegaan maar we hebben het toch een half uur volgehouden!



Vrijdag was het dan tijd voor Stevie Ann! In de auto luister ik altijd naar 3FM en zo had ik haar liedjes al vaak gehoord. En ik ben helemaal weg van haar stem. Haar laatste CD heb ik nu een tijdje, maar het is geen album wat je meteen grijp. De liedjes hebben tijd nodig om je te raken, op CD klinkt stevie af en toe een beetje mat. Des te verrassender was het dat ze live stond als een huis. Er zat power achter de liedjes en haar stem was prachtig. Zeker een aanrader om live te zien dus. Het zal mij niet verbazen als ze internationaal door gaat breken.

tot slot 1 van haar bekendste liedjes/covers:

1 opmerking:

Anoniem zei

Hé Hans,
Ik vind het vorige album van Stevie Ann dus wel helemaal te gek! En wat vond je vrouw (-: van het concert?
Groetjes Dot