woensdag, december 05, 2007

Technoloy on the cutting edge

Een paar weken terug zag ik een demo van Visual Studio 2008. En ik ben helemaal weg van de webtest mogelijkheden. Zoveel dat ik een demo van iemand van Microsoft geregeld heb voor het bedrijf. En zoveel dat ik er direct mee aan de slag ben gegaan. En dat is het leuke van mijn nieuwe functie als manager techniek: ik heb de tijd om me bezig te houden met cutting edge technologie, totdat het gaat bloeden....

Ik moet natuurlijk weer het onmogelijke proberen door een loadtest over VPN uit te voeren. En na 1,5 dag (en avond) moet ik me gewonnen geven en heb ik voor het eerst in 5 jaar weer een topic geopend op een forum Ik zal je de saaie details besparen, maar mocht je ervaring hebben met visual studio 2008 team system test edition end loadtesting over VPN. Neem dan even contact met me op;)

Geen opmerkingen: