maandag, november 19, 2007

Design By Humans

Als programmeur ben ik niet geschikt voor het maken van websiteontwerpen. Ik heb het vaak genoeg geprobeerd maar ik mis grofweg het talent en volgens de simpele formule:

Resultaat = talent x inzet

Hoef ik niet uit te leggen hoe het resultaat zal zijn. Daarom heb ik voor mijn websitedesign mijn toevlucht gezocht naar open source webdesign. Bijvoorbeeld: www.oswd.org



Via die website kwam ik op: design by humans. Een website waar mensen met talent hun t-shirts kunnen tonen. De t-shirts met de meeste stemmen worden in de handel gebracht en zijn daarna voor ongeveer 2 eurotientjes te koop. Ik kan niet wachten tot bovenstaand t-shirt in de verkoop komt. En ik heb de website aan mijn favorieten toegevoegd, voor als ik nog een keer een bijzonder tshirt wil. Zo zie je maar: op het Internet is ruimte voor ieder talent.

Geen opmerkingen: