vrijdag, november 11, 2005

Tijd voor Tijd

Kortgeleden ben ik mijn nieuwe baan begonnen bij een detacheerder in de techniek branche. Leuke baan, veel verschillende klanten & veel verschillende kansen om bij te leren zowel op technisch als op persoonlijk vlak.

Waar ik echter niet bij stil heb gestaan: soms heb je geen job. En toch moet je je tijd nuttig besteden. Na alle nieuwsites, alle strips, online games en forums bezocht te hebben wil je toch iets nuttigs doen. En wat blijkt de wereld van de informatica heeft niet stilgestaan. In de 2 jaar dat ik van school ben is er veel veranderd. Zoals de introductie van UML 2.0 en CMMi. Om nog maar te zwijgen van .NET 2.0 en Java 1.5.

Daarnaast heb ik flink veel tijd om domein kennis op te doen, en nieuwe collega's te leren kennen. Ik moet wel toegeven het vraagt een hoop discipline om bezig te blijven. Maar met een beetje geluk heb ik binnenkort een job en kan ik weer doen waar ik voor aangenomen ben: programmeren.

In de tussentijd kan ik in mijn hoofd rustig de applicaties analyseren die ik nog wil bouwen en denken aan "the movies" die vandaag in de winkel ligt (Kopen!). En natuurlijk mijn blog vullen met posts als deze ;)

Geen opmerkingen: