dinsdag, november 29, 2005

06:00

Zes uur, zo laat sta ik elke dag op. Als ik ergens aan moet wennen in mijn nieuwe baan is het dat wel. 5:25 gaat de wekker. Ik stel het moment nog een half uur uit, dan: douchen, aankleden, ontbijten en hup de auto in!

6:45 zit ik in de auto en elke dag rijd ik langs mijn oude werk. Waar alle lampen nog uit zijn: luiaards! om 8:00 uur ben ik op mijn werk. Om 12:00 een half uurtje pauze en om 17:30 stap ik weer in de auto om rond 18:30 mijn lieve vriendin weer te begroeten.
Koken, eten, charmed kijken en het is al weer 20:00! Nog 2 uurtjes te gaan voordat ik weer ga slapen.

Had me een paar jaar geleden verteld dat mijn week er zo uit zou zien en ik had je voor gek verklaard ;)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Klinkt minder... ik sta nog steeds om 9 uur op, lekker!

Succes!

Rob

Anoniem zei

Hans,

ik heb medelijden met je, de wekker om 5:25 pfff.... mij niet gezien. ;)

Anoniem zei

Je rijdt wel behoorlijk om. Als je rechtstreeks naar je werk rijdt ipv via Zaltbommel kun je weer een half uurtje later opstaan. :)

Anoniem zei

En welke weg is dan sneller?