woensdag, maart 28, 2007

Mijn vrouw houdt van computers, of liever ze houdt van MSN, catan spelen op asobrain.com en werken (Word, Excel je kent het wel!). En dat moest ze altijd doen op een oude pentium 3 933. Niet vooruit te branden natuurlijk. En dat kan natuurlijk niet als je getrouwd bent met een echte computernerd! Daar moest verandering in komen en snel!

Tot op heden was het vechten voor mijn werklaptop. De minste tijd dat ik niet achter mijn laptop zat was ik hem kwijt. En als ik wilde werken had ik maar te wachten tot het spelletje afgelopen was. Toen ze voorstelde een laptop aan te schaffen was ik meteen voor. Zaterdag op onderzoek uit geweest (tip: ga niet op zaterdag naar de mediamarkt!) en uiteindeljk een mooie acer gevonden voor goed geld. Met windos vista!

Dit bericht schrijf ik voor het eerst in window vista. En en ik moet zeggen: het is gaaf. Ik denk dat ik morgen nog mijn laptop om laat bouwen! Ik ben er helemaal weg van. Ik heb alleen 1 probleem: ik krijg msn niet geinstalleerd... En dat is toch 1/3e van de functie van dit apparaat. Iets met DEP. Huh?
Gelukkig ben ik niet de eerste met dit probleem en lijkt het aan de software te liggen die meegeleverd is met de laptop Daar moet dus wel uit te komen zijn!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Gaaf man! Vista ziet er heel mooi uit he?

Anoniem zei

he, leuk dat Rob trouwens ook bij Lectric werkt nu