dinsdag, maart 20, 2007

Druk!

pfff wat heb ik het druk, ik heb het zo druk dat ik niet eens tijd heb om druk, druk, druk te zeggen! Tot eind vorig jaar ging alles zijn gangetje op het werk. Sinds januari lijkt de algemene paniek toegeslagen. We zijn veel tijd en energie kwijt geraakt met onwillige servers. Nu lijkt alles weer een beetje tot bedaren te komen maar zitten we met een enorme achtersttand. Operatie "schoon schip" is geboren.

Terug naar waar het allemaal om draait: de klant zo goed mogelijk helpen. Het betekend veel oud zeer wegwerken en ook dat ik weer vol in de "operatie" zit. Oftewel de waan van de dag regeert. En dat is best lastig als je tegelijkertijd een team wilt managen en wilt bouwen aan een toekomst. Gelukkig zet iedereen zich vol in en krijg we veel steun van andere teams. Even flink doorwerken maar we komen er wel!

Ondertussen zaten we vanochtend ineens een een gigantische stroomstoring voor al onze servers en ik hoef je waarschijnlijk niet uit te leggen dat het daar niet rustiger van wordt. Eigenlijk is het zo druk dat ik amper aan leuke dingen toekom, laat staan de tijd heb om erover te bloggen. Laat staan om die cursus te plannen die ik al maanden wil volgen, iets met timemanagement...

Geen opmerkingen: