woensdag, november 08, 2006

Sitecore Trainer!

De afgelopen twee dagen heb ik voor het eerst training gegeven. En het was spannend. Vijf studenten van een concurrent trainen in Sitecore. Terwijl Kerry van Sitecore erbij om mij te beoordelen. Omdat Kerry er bij zat heb ik de training in het Engels gegeven. Ik kan je vertellen: aan het einde van de dag was ik goed uitgeput!

Maar het is gelukt! Ik ben officieel gecertificeerd als Sitecore Trainer! Ik ben de enige in Nederland (en omstreken) die de Sitecore level 1 training mag geven. En dat is best wel stoer. Het was hard werken, maar ik vind het geweldig! En met mij het bedrijf ;)

4 opmerkingen:

Linda zei

Hey
wat goed man!

Anoniem zei

Proficiat Hans!

Anoniem zei

Hans, wat goed! Van harte!

Anoniem zei

U zei de glorie. Hulde, zang ende snarenspel. En nee, voor die 360 zul je toch echt eerst een LCD tv moeten aanschaffen.