woensdag, januari 20, 2010

Hallo 2010!

Als je mee een beetje kent dan weet je dat ik graag even de kat uit de boom kijk. Dat ik nu pas kom met een "Hallo 2010" blog zal je daarom niet verbazen.

Er is veel gebeurd in 2009: de dakkapel en de zolder zijn klaar en ik heb nu dus een prachtige wekrtuimte aan huis. JufMelis is een echt bedrijf met een echt logo, echte klanten en echte facturen. En op mijn werk ben ik nu lid van flexteam. Een chique naam voor: "de losse eindjes oplossen". De vrijheid die daarbij hoort om losse projectjes te doen staat me wel aan. Helaas hebben we net niet de postcode-straat-prijs gewonnen, we zaten er maar 7 km vanaf!

En nu 2010 drie weken onderweg is kunnen we de eerste observaties al maken. Wat opvalt: ik schrijf weer een blog (maar dat heeft vooral te maken met deze blog van mijn vrouw), ik ben eindelijk begonnen aan echt gitaar spelen, IMAGE_102

JufMelis blijft records breken,  ook twittert ze nu! Mijn vrouw heeft zelfs een 101 doelen lijst opgesteld en op Internet gepubliceerd. Dat durf ik niet aan. Maar hoog op mijn lijst staat het afronden van de LOI cursus administratie. De eerste belastingaangifte voor Jufmelis zit eraan te komen ;)

Ik heb geen idee wat 2010 verder zal brengen, genoeg dromen, wensen en plannen. Maar eerst de kat maar eens eten geven.

Geen opmerkingen: