donderdag, oktober 30, 2008

Jufmelis.nl bij Lingo

Vanmiddag zat ik in overleg toen ik ineens een bericht van mijn vrouw kreeg:

uitzending gemist, lingo gisteravond, het ging over ons!!!

Tuurlijk lief, wij worden genoemd bij Lingo! En morgen zitten we bij de wereld draait door! Tuurlijk!

Maar om het spel mee te spelen heb ik toch maar even bij uitzending gemist gekeken: http://player.omroep.nl/?aflID=8173217.

En wat blijkt we worden niet 1 keer genoemd maar vier keer! zo rond:

6:00, 9:30, 10:10 en 13:05 ;)

Voor de mensen die 20 minuten te lang vinden: ik heb even snel de hoogtepunten achter elkaar gezet:

Dit had ik nooit verwacht toen we afgelopen maart met de site begonnen. O ja, het is niet juffrouw Melis maar juf Melis ;)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

wat ontzettend gaaf!!!!!!!!!

Anoniem zei

Hoera!!